Portal zgłoszeń internetowych

Aplikacja eZgłoszenia jest narzędziem usprawniającym komunikację firmy z klientem poprzez usystematyzowanie procesu wysyłania i monitorowania zgłoszeń. Oprócz zgłoszeń podzielonych na określone kategorie, tą drogą można udostępniać dokumenty elektroniczne oraz programy. Jest też funkcja pozwalająca przez kontrahenta zaakceptować naszą ofertę, przy okazji uzupełniając ją o dodatkowe informacje. Klient ma dostęp do wybranych zestawień, tabel przestawnych i wykresów w oparciu o przyznane role. Funkcjonowanie usługi buduje historię działań, co na pewno jest pomocne dla rozwoju i budowania wspólnych relacji z klientem.

Obsługa zgłoszeń:

  • W systemie zgłoszeniowym pracujemy na wspólnych danych (osoba od klienta, pracownik). Nie ma potrzeby ich uzgadniania czy przekazywania.
  • Portal obsługuje różnego rodzaju zgłoszenia. Jakie informacje i w jaki sposób będą przetwarzane przez system jest definiowane na poziomie kategorii zgłoszenia.
  • System wychwytuje zagrożenia (zgłoszenia bez odpowiedzi, przeterminowane, nie zadekretowane) alertując poprzez maila odpowiednie osoby.
  • Tworzenie i monitorowanie zgłoszeń roboczych. Umożliwia to wstępne przygotowanie zgłoszenia przez każdego użytkownika. Później, po zatwierdzeniu przez koordynatora jest przesłane do producenta. Może też koordynator samodzielnie je realizować, a po zakończeniu przekazać do archiwum.
  • Każdy, kto ma dostęp do systemu może w ramach swoich uprawnień sam sprawdzić stan realizacji konkretnego zgłoszenia.
  • Tworzy bazę wiedzy, dzięki której łatwiej zarządowi monitorować proces i podjąć działania usprawniające obsługę zgłoszeniową. Do wykorzystania zbiorcze zestawienia, tabele przestawne i wykresy.
  • Pracując na systemie łatwiej nam realokować zasoby (przydział osób do zadań, zastępstwa), wychwycić wspólne tematy a trudniej zagubić korespondencję.

Pozostałe funkcje:

  • Zatwierdzanie oferty przez klienta z wyzwoleniem określonych konfigurowanych zdarzeń (np. utworzenie zamówienia, dostęp do dodatkowej dokumentacji). Podczas akceptacji oferty klient ma możliwość uzupełnienia oferty o określone dane (opcjonalne i wymagane).
  • Pobieranie programów, faktur elektronicznych, instrukcji i innych plików w zależności od indywidualnych ustawień do kontrahenta. Monitoring pobrań.
  • Dostęp do danych finansowych w oparciu o role użytkownika.
  • Chronologiczny wykaz ważniejszych zmian w programach.
  • Panel administracyjny dla klienta do samodzielnego zarządzania operatorami (dodawanie, edycja, deaktywacja, zmiana roli, adresu mailowego).

Cechy wynikające z zastosowanej technologii:

  • Możliwość tworzenia własnych zestawień, tabel przestawnych i wykresów.
  • Możliwość szybkiej i taniej zmiany wyglądu interfejsu programu, dostosowanej do konkretnego użytkownika. Kilkanaście skórek do wyboru.
  • Obsługa dużej liczby przeglądarek, w tym na urządzeniach mobilnych. Są stworzone i rozwijane trzy interfejsy: desktopowy, na smartfony oraz na tablety.
  • Duża responsywność aplikacji osiągnięta poprzez przeniesienie logiki prezentacji na stronę klienta (Javascript, Ajax),
  • Korzystanie ze skrótów klawiszowych i technologii drag-drop.
  • Elastyczne skalowanie ekranu i możliwość tworzenia pulpitów użytkownika.
  • Wsparcie dla technologii rozpoznawania mowy rozwijanej przez Google.
  • Dostęp do wybranych funkcji systemu w oparciu o role użytkownika.
  • Uruchamianie aplikacji do dzwonienia (smartphone, skype) z linku do telefonu.
  • Możliwość wysyłania wiadomości SMS.
  • Możliwość integracji z mapą google.

Instrukcje obsługi:

Zaleca się stosowanie jednej z poniższych przeglądarek internetowych

Więcej o aplikacji można przeczytać na naszym forum użytkowników. Zapraszamy do aktywnego korzystania z tego środka komunikacji.